03-9030636 (972+)

מספר טלפון

office@maya-tm.com

דואר אלקטרוני

בזלת 14 צור יגאל

כתובת

איתור נזילות בצנרת

חושדים שיש לכם נזילה בצנרת? כך תזהו נזילה לפני שהמצב מחמיר

המים הם חלק בלתי נפרד מחיינו, גופינו וגם ביתנו. בין הברזים בחדרי הבית השונים, מכונת הכביסה, המדיח, השירותים והאמבטיה – ישנו עולם שלם של צינורות מובילי מים, כך שסכנת הנזילה קיימת בכל בית. ותופתעו לגלות – זה לא קורה רק בבתים ישנים!

איך לזהות נזילה? 

חשבון מים גדול מהרגיל  – אם יש חריגה בחשבון המים ולא עשיתם שימוש חריג במים – כנראה החריגה היא מצינור דולף מים. נסו לעקוב אחר האזורים בהם עוברים צינורות המים ולראות אם אתם מזהים סימנים לנזילה או ליצור קשר עם מומחה לנזילות בצנרת. רטיבות בקיר – הצנרת חבויה בקירות הבית, כך שאם יש רטיבות בקיר סביר להניח שהיא נגרמת מנזילה בצנרת המצריכה טיפול מיידי. כמו כן, אם אתם גרים בבניין, יכול להיות שסימני הרטיבות יופיעו על התקרה של השכן שגר בקומה שמתחת לדירה שלכם. ריח של עובש – רטיבות גורמת לעובש, כך שאם אחד הצינורות המובילים מים בביתכם דולף, הוא יכול לגרום לעובש ואפילו עובש סמוי בקירות, תקרה או רצפת הבית וכך תוכלו לזהות את הבעיה. כמובן אם המצב הגיע לכדי עובש כנראה שהנזילה קיימת כבר זמן מה.  זרם מים חלש מהרגיל – אם זרם המים חלש מהרגיל, יכול להיות שיש חור ונזילה בצינור המים ולכן המים היוצאים מהברז חלשים מהרגיל. כדאי לבדוק בהפרש של כמה שעות כדי לוודא שהבעיה אכן נגרמת מהצינור ולא מבעיית מים איזורית.

מה לעשות במקרה של נזילה?

במקרה של נזילה בצנרת יש לקרוא למומחה בנזילות ואיתור דליפת מים. עד שיגיע מומחה, אפשר לסגור את ברז המים הראשי ולמנוע מהנזילה להימשך ולהחמיר וכמובן למנוע מחשבון המים להתנפח.

מה היה לנו?

5/5 - (10 votes)

קבל הצעות מחיר

התקשרו אלינו דילוג לתוכן